Flexibiliteit - Bereikbaarheid - Betrouwbaarheid

Voor de organisatie van een evenement hebt u de keuze uit 13 feestzalen met een capaciteit van 10 tot 800 personen. Daarnaast beschikken wij over 40 break-out rooms ( = loges) met een capaciteit van 5 tot 32 personen. Naast het congrescentrum beschikken wij ook over een gastronomisch restaurant dat gelegen is in de business seats en volledig kan afgehuurd worden. Bovendien kan u hier tijdens de week genieten van een heerlijke lunch (voor iedereen toegangkelijk).

Graag werken wij voor U een voorstel uit voor een seminarie, congres, beurs, productlancering, persconferentie, personeelsfeest, receptie, walking dinner, galabal, huwelijk, enz. Het congrescentrum beschikt over 850 gratis private parkeerplaatsen naast het stadion.

 

Capaciteit Extra services Uw vragen

Onze extra troeven

  • Uniek kader in het stadion van RSC Anderlecht
  • Professionele hulp bij het uitwerken van uw evenement
  • 850 gratis private parkeerplaatsen
  • Internationale uitstraling en viertalige service
  • Uitgebreid assortiment van cateringformules
  • Logistiek materiaal en wifi
  • Beschikbaar op weekdagen en tijdens het weekend, ook voor meerdaagse evenementen
  • Gratis zaalhuur voor alle huurders van loges en business seats

Prijzen en formules

Contacteer ons voor een gratis offerte op maat van uw evenement.
Kiest u voor de conferentiezaal, dan bieden we u drie pakketten aan:

Extra services

Indien u dat wenst, nemen we ook organisatorische taken van u over en voorzien we:

  • Clips schermen
  • Beamers (verschillende ansi lumen sterktes)
  • Flatscreens
  • Laptops
  • Geluidsinstallaties
  • Live streaming
  • Micro’s
  • Voting systemen
  • Dj
  • Bands
  • Fotograaf of cameraman
  • Spreekgestoelte
  • Spots en uplighters
  • Podiumelementen
  • Beursstanden
  • Dansvloeren met ingebouwde LED verlichting
  • Vertaalcabines
  • Bloemen
  • Ceremoniemeesters
  • Animatoren
  • Vervoer met bus
  • Auto’s met chauffeur

Capaciteit

U kunt in het congrescentrum Saint-Guidon terecht voor de organisatie van elk event, groot of klein:

  • totaal 13 zalen met daglicht: 2500 staanplaatsen, 1800 zitplaatsen
  • 40 break-out rooms van 5 tot 32 personen
  • grootste ruimte: max. 500 zitplaatsen, 800 staanplaatsen
  • andere ruimtes: 30 tot 250 zitplaatsen

 

Antwoord op uw vraag

Klachten dienen schriftelijk of per mail overgemaakt te worden aan Saint-Guidon (info@saint-guidon.be).

De klant is verantwoordelijk voor het gedrag van zijn genodigden en aansprakelijk voor eventuele schade die door hen wordt veroorzaakt.

 De N.V. Saint-Guidon kan in geen enkel geval aansprakelijk gesteld worden voor diefstal of beschadiging aan goederen door de organisator opgeslaan of uitgestald. De N.V. Saint-Guidon raadt de klant dan ook aan een verzekering af te sluiten en een permanentie te voorzien gedurende de expositie. De organisator is verantwoordelijk voor de schade door hemzelf of door zijn genodigden veroorzaakt gedurende de manifestatie. De directie van de N.V. Saint-Guidon behoudt zich het recht het contract te annuleren in geval van overmacht (staking, brand, waterschade, …) In geen geval kan de N.V. Saint-Guidon verantwoordelijk gesteld worden voor de verdwijning van persoonlijke goederen als deze niet toevertrouwd waren aan de vestiaire of de receptie tegen ontvangst van een ticket. 

De aangeduide prijzen zijn 3 maanden geldig, te rekenen vanaf de datum van de prijsopgave. Nadien kunnen ze gewijzigd worden. De tarieven zullen dan overeenstemmen met deze die gelden op de dag van uw vergadering. 

Voor lunches, later dan 18 uur en diners later dan 24 uur opgediend, zullen de overuren van het personeel gefactureerd worden per uur en op basis van de huidige tarieven. 

Wanneer deze minder dan 48 uur voor het doorgaan van de manifestatie doorgegeven wordt, factureren wij U 100% van de manifestatie. Wanneer zij tussen de 48 uur en de 20 dagen doorgegeven wordt voor de dag van de manifestatie, wordt er 30% van de manifestatie gefactureerd. 

Er mag niets verkocht worden tijdens een evenement zonder dit vooraf besproken te hebben met de verantwoordelijke van Saint-Guidon (jimmy.vangoolen@saint-guidon.be).

Klanten mogen gebruik maken van de parkings en het vroegere oefenterrein voor de organisatie van hun evenementen. Het voetbalterrein van de eerste ploeg mag niet betreden worden.

Het geschatte aantal deelnemers dient 1 week voor het evenement plaats vind doorgegeven te worden.
Het aantal deelnemers moet schriftelijk bevestigd zijn ten laatste 48 uur voor de datum van de manifestatie. Dit aantal zal dienen als minimumbasis voor de fakturatie. 

Een bewaakte vestiaire en een toiletdame worden extra aangerekend.

Muziek mag gespeeld worden voor privé aangelegenheden. Indien het om een openbaar toegankelijk evenement gaat dient u hiervoor eerst een aangifte bij SABAM te doen en deze voor te leggen bij Saint-Guidon.

Facturering kan alleen op het (de) in het contract vermelde adres(sen). 

Meerdere adressen, bepaalde betalende personen/firma’s, zogenaamde splitsing, dienen in het contract vermeld te worden en kan later niet meer geëist worden. 

Al onze fakturen zijn betaalbaar binnen de 30 dagen factuurdatum. Daarenboven laat een gebrek van betaling de N.V. Saint-Guidon toe, zonder aanmaning het bedrag van de factuur te verhogen met 15%, dit ten titel van strafrechtelijke clausule. 

De voor bepaalde manifestaties vereiste voorafgaandelijke formaliteiten, zoals bijvoorbeeld de aangifte bij Sabam, dienen in orde gebracht te worden door de cliënt die tevens de er aan verbonden kosten, taksen en betalingen dient te voldoen. Inzake geluidssterkte is het de besteller-organisator die dient toe te zien op het niet overschrijden van het wettelijk toegelaten aantal decibels. 

Contacteer ons met uw vraag

Jimmy Mehl – van Goolen
Managing Director

  +32 (0)2 520 55 36 (tijdens de kantooruren)
  +32 (0)479 74 98 40
  +32 (0)2 523 38 27

Jimmy van Goolen

 

Opgelet: Van de laatste week van juni tot en met de tweede week van juli en tijdens de kerstperiode is Saint-Guidon gesloten.

Hoe ervaren onze klanten Saint-Guidon?

Stephan De Bollen - Sales & Marketing Manager, Cinoco
Beste marketeer en eventplanner, ben je op zoek naar een goede locatie voor een incentif, beurs of om even welk event. Saint Guidon is een adres dat je zeker moet contacteren, een professionele aanpak , gerespecteerde engagementen en een zeer flexible team. Bovendien is de ligging ideal voor een nationaal event, eenvoudig bereikbaar, parking en openbaar vervoer vlakbij en dit alles in een grootstad. Mensen met ervaring en een dynamische aanpak, steeds op zoek naar de beste oplossing. Kortweg the place to go.
Anastassia Kastelis - Secretaris-Generaal GBB-BBG
Sinds drie jaar heeft de “Concrete Day” een vaste stek gevonden in het Constant Vandenstock stadion. En met succes! Wij hebben onze intrek genomen in deze magische, dynamische en gemakkelijk bereikbare plaats. Heel de ploeg van het Congrescentrum staat met veel toewijding en professionalisme ten dienste van onze evenementen. De catering doet er niet voor onder, onze avondjes blijven nog lang nazinderen.